دختر رز

دختر رز

خوشبختی از آن اوست که به دیگران خوشبختی بخشد...
دختر رز

دختر رز

خوشبختی از آن اوست که به دیگران خوشبختی بخشد...

بازم جبران!

 

سلام

فکر کنم این دفه جبران تنش تو گور بلرزه از دست من..!..!

یه متن خوشگل ازش پیدا کردم ولی به انگلیسی ._مجبور شدم ترجمه ش کنم.

ولی متن اصلی هم می ذارم که اگه کسی بهتر بلد بود خودش ترجمه کنه....

                             

                                                 ***************

اول متن اصلی:

 

* I PURIFIED my Lips with the sacred  fire to speak of

    love,

But when I opened my Lips I found myself speechless.

    Before I knew love, I was wont to chant the songs of

    love,

But When I learned to know, the words in my mouth

     became naught save breath,

And  the tunes within my breast fell  into deep silence.....

 

                                  **************************

ترجمه:

 

من لبان خویش را با آتشی مقدس تطهیر کردم تا از عشق صحبت کنم،

اما وقتی دهانم باز کردم ، زبانم بند آمده بود.

پیش از آن که عشق را بشناسم ،عادت داشتم ترانه های عاشقانه سر دهم،

اما شناختن را که آموختم ، کلمات در دهانم ماسید ،

و نواهای سینه ام در سکوتی عمیق فرورفتند....

نظرات 3 + ارسال نظر
دختری با کفشهای ورنی چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:21 http://3436.blogsky.com

سلام
سلام
ستاره .....ای دختر خوشگل کی داره

همیشه اسم ستاره رو که می خونم این شعر یادم میاد اخه خدا بیامرز آقا جون پدر بزرگم رو میگم همیشه این شعر رو برام میخوند

یادش بخیر

از اسم وبلاگت خوشم اومد ....اومدم ببینم این دختر خانومی چی نوشته
که دیدم چی ننوشته یه عالمه مطالب خوب و خوندنی واقعا لذت بردم از خوندن نوشته های تو اخه من هم یکی از طرفداران پر و پا قرص جبران هستم

امیدوارم همیشه شاد باشی حتما بیا پیش من میخوام یه تصمیم بگیرم اگه کمکم کنی خوشحال می شم

در پناه خدا

آرش چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:44 http://www.setarehbaran.blogsky.com

سلام خیلی خوب ترجمه کردی مخصوصا که یه متن ادبی و به همون فرم ادبی ترجمه کردی.فقط اون قسمت که ترجمه کردی کلمات در دهانم ماسید اگه جایگزین بهتری براش پیدا کنی بهتر میشه.می تونم بپرسم رشته تحصیلیت چیه؟

بهروز سه‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:01 http://heleya.blogsky.com

ببخشید یادم رفت بگم قرار نبود نوشته های منو تایید کنی
در ضمن اینقدر زود تصمصم نگیر برای وبلاگ نویسی مگه آدم هر کاری انجام می ده باید نون و آب داشته باشه
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد